۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۵۹۰۱۰۵
فرهنگی در گفت وگو با رسا:

دولت جامعه را به موضوعات موهوم احاله ندهد| سازش جز پسرفت عایدی برای کشور ندارد

دولت جامعه را به موضوعات موهوم احاله ندهد| سازش جز پسرفت عایدی برای کشور ندارد
نماینده مجلس با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت اقتصادی موجود در کشور گفت: دولت با مشاهده نارضایتی ها، به جای پیگیری مسائل و مشکلات جامعه به دنبال فرافکنی و احاله دادن به موضوعات موهوم است.

محمد حسین فرهنگی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تلاش غرب گرایان در طول تاریخ انقلاب اسلامی برای سازشگری با آمریکا گفت: اگر مراد غربگرایان از سازش، تسلیم شدن ایران در برابر آمریکا باشد، باید به آن ها بگوییم که کشور ایران قبل از انقلاب مدت های طولانی در برابر آمریکا تسلیم بود، اما چیزی جز پسرفت عایدش نشد.

وی با تأکید بر این که سازش به معنای تسلیم و ذلت است و هیچگونه فایده ای برای کشور ندارد، اظهار داشت: عزت و استقلال کشور از هنگامی آغاز شد که ملت ایران در برابر آمریکا ایستادگی کرده و دیگر از آن تبعیت نکردند.

فرهنگی با اشاره به این که گفت وگو و مذاکره در فضای منطقی و با در نظر گرفتن مصلحت ها اشکال ندارد، ابراز کرد: تا زمانی که دولت فعلی آمریکا روی کار باشد، هیچگونه زمینه منطقی برای گفت وگو با آمریکا وجود ندارد.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت دارای نقاط ضعف بسیاری است، یکی از این نقاط ضعف را مدیریت ضعیف و ناکارآمد دانست و خاطرنشان کرد: دولت همه مسائل کشور را رها کرده و بدیهی است با این رویکرد نخواهد توانست کشور را به درستی اداره کند.

وی به نارضایتی مردم از وضعیت اقتصادی موجود در کشور اشاره و بیان کرد: دولت با مشاهده نارضایتی ها، به جای پیگیری مسائل و مشکلات جامعه به دنبال فرافکنی و احاله دادن به موضوعات موهوم است.

فرهنگی در پایان ادعای برخی مسؤولان درباره این که با FATF مشکلات جامعه حل خواهد شد را بی اعتبار دانست و تصریح کرد: همانطور که برجام نتونست حلال مشکلات کشور شود، FATF هم نمی تواند حلال مشکلات جامعه باشد.

گزیده ای از خبر را در کلیپ صوتی زیر گوش دهید

تعداد بازدید : 14

/841/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات